Bedrijfsfeesten   Totaalconcepten

Compleet verzorgde bedrijfsfeesten.
Het concept:

Bij een totaalconcept komt meer kijken dan een leuk op elkaar afgestemde programmering. Beleving, interactie en een thematisch aspect vormen de uitgangspunten bij onze concepten.
We bedenken een thema dat aansluit op uw wensen wat door ons tot in de puntjes wordt uitgewerkt. Doel is om de gasten niet alleen een leuke avond te bezorgen, maar ze ook van begin tot eind te laten genieten van een onbezorgde avond.
maar zeker in het begin van de ontwikkeling is belangrijk dat wij uw idee en het budget dat u voor ogen heeft meenemen als bas voor het tot stand komen van het concept. 
Alle door ons bedachte concepten worden zorgvuldig met u doorgesproken en waar nodig aangepast.

Om de kwaliteit te waarborgen werken wij uitsluitend met gecertificeerde leveranciers met passie voor het vak. Er is altijd een partymanager van Update Music & Events die ervoor zorgt dat het gehele entertainmentprogramma vlekkeloos verloopt. Tevens is deze persoon het belangrijkste aanspreekpunt voor u als opdrachtgever.

Een voorbeeld:

Om te beginnen wordt daarom de complete zaal/bedrijfshal in desbetreffende stijl gedecoreerd. Daarnaast worden diverse entertainers ingezet om de gasten te verwelkomen en ze bezig te houden met diverse activiteiten. Zij zijn ook de hoofdrolspelers in de verhaallijn bij het thema en nemen ook de presentatie van de avond voor hun rekening. U wilt een band of liever een DJ ?Misschien ook wel 1 of meerdere artiesten ? Een fotograaf of/en een videograaf om uw evenement vast te leggen ? Catering ? Inrichting ?
U kiest  na overleg voor twee animatieacteurs om uw gasten te entertainen, een een 6 mansformatie voor de live muziek, een videograaf, Wolter Kroes en Jan Smit  als artiesten, een strakke lounge inrichting in uw bedrijfshal of feestzaal en een exclusieve catering in de vorm van een Walking Dinner.

De organisatie:
Nadat we de mogelijkheden met u besproken hebben en u akkoord heeft gegeven gaan we verder en zorgen dat alle hierbovengenoemde items contractueel worden vastgelegd via hun management.
We maken afspraken met de cateraar, een draaiboek, een strakke planning voor het geluid zodat band en artiesten geen switch hoeven maken maar er naadloos kan worden ' ingeprikt'  op 1 geluidsset. Besprekingen met de videograaf in welke stijl het eindprdukt moet worden geleverd.
Bij grote klussen komen we een dag voorafgaande aan het evenement opbouwen. Op de dag van het evenement staat de cateringcrew op tijd voor de deur om de voorbereidingen te treffen.
De partymanager tackelt alle kleine problemen die zich tijdens de voorbereidingen voordoen.



 

Momenteel zijn er geen acts voor deze categorie.















Update Music & Events
T.a.v. Ruud van Riel
Lombardijenlaan 25
5045 WJ, Tilburg
Tel: +31 (0)13-571 51 15
Gsm: +31 (0)654-26 04 43
Email: info@updatemusic.nl



IBAN: NL91INGB0006308232
BIC: INGBNL24
KVKnr: 18049729
BTW.nr / Loonbel.nr: 15.17.54.44.5.B01-L01
Arb.Bem.Verg.: CBA/A01.0080